Internet

Kampania social media – narzędzie do promocji

Życie się toczy w realu swoim torem, a w necie swoim. Tylko jedną rzecz mają wspólną – tego samego użytkownika, który przyzwyczajony już do tej dwudzielności, sprawnie lawiruje między jednym a drugim światem. Smartfon w dłoni to nieodłączny element – łącznik między twymi dwoma rzeczywistościami, a kampania social media narzędzie do promowania marki.

Przenieś biznes w wirtualny świat

Bardzo duża część firm przenosi się do internetu. Okazuje się, że tutaj łatwiej o potencjalnego klienta. Skoro wciąż jest online i bierze czynny udział w tworzeniu tej rzeczywistości, to dużo łatwiej przyjmie również Twoją treść. Firmy uzyskują dobre wyniki sprzedażowe oraz wyjątkowo dobre statystyki w liczbie odwiedzających, ale aby to osiągnąć, korzystają z różnych narzędzi. Jednym z najlepszych narzędzi jest kampania social media – Facebook, Twitter, Instagram, You Tube – to tylko namiastka portali społecznościowych, które służą do prezentowania różnorakich treści. Są ogromną powierzchnią reklamową, a umiejętne działania sprawią, że reklama może być bardzo skuteczna. Czym charakteryzuje się kapania w social media?

Kampania social media

Kampania w social media to działania, które mają na celu promowanie marki i skupianie wokół niej społeczności. Dana marka wykorzystuje czasem kilka kanałów social media, by osiągnąć realne korzyści w postaci sprzedanych usług i produktów. Są to skoordynowane działania nastawione na konkretny cel. Towar podany w atrakcyjny sposób przyciąga uwagę, podawany jest dalej i zanim się obejrzymy, ma już kilka tysięcy obserwujących czyli potencjalnych klientów. Kampania w mediach społecznościowych potrafi być bardzo intensywna i co ważne, jej efektywność jest widoczna gołym okiem. To nie tylko statystyki w formie liczby odwiedzających, ale konkretne osoby.

Aktywny dialog

Kampania w mediach społecznościowych nie jest działaniem wspierającym. To budowanie trwałych relacji z użytkownikami, którzy aktywnie uczestniczą w całym procesie. Kampania w social media to komentarze, pytania, łapki w górę, lajki, które wystawiają konkretne osoby, Te liczby nie biorą się znikąd. Kampania w social media skupia osoby o konkretnych imionach i nazwiskach – to ludzie, a nie nicki.

Powiązane wpisy

Wpis 1

Redakcja

Google Tag Manager – darmowe narzędzie od Google wybawieniem dla biznesu

Redakcja

Content marketing firma – jak wybrać dobrą agencję?

Redakcja