Internet

Content marketing firma – jak wybrać dobrą agencję?

Agencja marketingowa to dzisiaj nierzadko jeden z filarów, na jakich opiera się działalność w sieci. Jednak wybór odpowiedniej firmy tego typu wcale nie należy do najprostszych zadań. Każda taka content marketing oferta wydaje się być idealna, gdy czyta się jej opis. Dopiero w trakcie rozmowy można wywnioskować, czy dana agencja treści contentowych jest faktycznie dobrym partnerem do nawiązania współpracy. Na co więc zwracać uwagę, gdy chodzi o content marketing firma, marketing treści dla biznesu?

Czym wyróżnia się godna zaufania agencja marketingowa?

Chcąc wybrać najlepszą dla siebie agencję marketingową, warto najpierw rozejrzeć się za taką, która wzbudza zaufanie. Nie powinno być to tylko „głośniejsze bicie serca” na widok młodego zespołu otoczonego mnóstwem haseł. Warto wziąć pod uwagę doświadczenie, szczególnie to, które dotyczy tematyki strony, dla której treść ma być przygotowana.

Agencja marketingowa powinna także umieć dopasować swoją ofertę i czas do potrzeb klienta, a nie na odwrót. W przeciwnym razie realizuje się plan strategiczny agencji, a nie swój własny. Content marketing oferta sprawdzi się też wtedy, gdy treść reklamowa dotrze do określonej grupy odbiorców.

Oznacza to, że można napisać coś potencjalnie głupiego, a i tak ludzie będą chcieli dodać produkt do koszyka, zalajkować, udostępnić, czy zostawić komentarz. Jest to możliwe, gdy kreuje się marketing treści pod konkretną personę odbiorcy. Gdy specjalista wyobrazi sobie taką fikcyjną postać, która będzie wzorcem klienta, łatwiej mu będzie wykreować treść pisaną językiem korzyści. Kierując ją do grupy dopasowanej wiekowo i pod kątem zainteresowań, można nadać wypowiedzi „ludzki ton”.

Czy portfolio agencji marketingowej ma znaczenie?

Portfolio stało się dzisiaj bardzo modne i każdy twórca stara się je mieć i najlepiej jak największe. Czy pomaga ono również przy wyborze agencji, która oferuje content marketing firma? I tak, i nie, ponieważ każdy kolejny projekt jest inny od tego, jaki już udało się zrealizować. Zarazem odbiorcy wiedzą, na co konkretnie mogą liczyć. Przeglądając portfolio, mogą na przykład pomyśleć, że dana oferta marketingu treści jest właśnie dla nich, bo agencja już zajmowała się czymś podobnym.

Powiązane wpisy

Wpis 4

Redakcja

Google Tag Manager – darmowe narzędzie od Google wybawieniem dla biznesu

Redakcja

Kampania w social media skuteczna i tania

Redakcja